Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 166 (2002), 2.5/3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Най-известния признак на тръгнала турбина - да свири
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
      Може ли някой, който кара 2.0 Турбо или въобще някакъв мотор с турбина, да ми каже какво да гледам при огледа, защото турбината не я проверяват в сервиза (АДАЦ)... Има ли някакви външни белези, които да следя, освен да няма синкав дим като карам???
      Ем, че аз ве! Ако си от София може да е видим и да тестваш, как върви и как трябва да се държи този двигател.МНОГО внимателно слушай как работи мотора.При моя като я купувах имаше едно "цъкане" което се появяваше от време на време на студен мотор и постоянно на загрял.Цъкане тип голяма хлабина на клапаните и след като я разглобих се оказа много износена гърбица на разпределителния вал на предната глава и издълбана "чашка" на изпускателния клапан.Всички "чашки" на изпускателните клапани имаха язви по челната си повърхност и се наложи да ги сменя заедно с валовете.По турбината без да свалиш маркучите и ръчно да провериш хлабината на оста няма да разбереш в какво състояние е.Синьо може да пуши и от гумички на клапани.За да пуши синьо от турбината докато набира, турбината трябва да "лее" масло в двигателя.Мисля,че не трябва да се притесняваш за турбината ако колата е под 300000км.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
        Най-известния признак на тръгнала турбина - да свири
        Това значи ли, че не трябва да се чува нищо от турбината???

        ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:36 ----------

        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Ем, че аз ве! Ако си от София може да е видим и да тестваш, как върви и как трябва да се държи този двигател.МНОГО внимателно слушай как работи мотора.При моя като я купувах имаше едно "цъкане" което се появяваше от време на време на студен мотор и постоянно на загрял.Цъкане тип голяма хлабина на клапаните и след като я разглобих се оказа много износена гърбица на разпределителния вал на предната глава и издълбана "чашка" на изпускателния клапан.Всички "чашки" на изпускателните клапани имаха язви по челната си повърхност и се наложи да ги сменя заедно с валовете.По турбината без да свалиш маркучите и ръчно да провериш хлабината на оста няма да разбереш в какво състояние е.Синьо може да пуши и от гумички на клапани.За да пуши синьо от турбината докато набира, турбината трябва да "лее" масло в двигателя.Мисля,че не трябва да се притесняваш за турбината ако колата е под 300000км.
        От София съм, колега, но колата ще я гледам в Мюнхен (а сега съм в Щутгарт)... Така че за съжаление няма как да се видим. Благодаря за готовността, обаче!
        След огледа ще я покарам и после отиваме на сервиз да ми направят пълна диагностика. Пък да видим - каквото сабя покаже... Засега хубаво впечатление ми направи търговецът по телефона, защото, когато го попитах, дали мога да я закарам на сервиз първо, той не възрази и даже каза, да я закарам, където искам - Alfa Romeo, TÜV, и т.н. Каза, че я е докарал преди няколко месеца от Италия.
        Много ми е интересно какво ще бъде заключението на АДАЦ...

        Comment


        • #79
          И моята е от Италия и това не е добре.Явно не и беше сменяно маслото редовно и по оребряването на главата имаше много тиня и мизерия.Маслото беше станало на грес!
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            И моята е от Италия и това не е добре.Явно не и беше сменяно маслото редовно и по оребряването на главата имаше много тиня и мизерия.Маслото беше станало на грес!
            Е то с този мотор само по поръчка е била внасяна за Германия - иначе не се е предлагала по каталог.

            Comment


            • #81
              Трябва да се чува свистене от турбината, но не и свирене (не знам колко ти помага това, аз щото съм чувал "изсвирила" турбина и така си го обяснявам, едно време слагаха едни свирки на ауспусите на тунинговани голфове, астри, ако си чувал - е така свири заминалата турбина)
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                Трябва да се чува свистене от турбината, но не и свирене (не знам колко ти помага това, аз щото съм чувал "изсвирила" турбина и така си го обяснявам, едно време слагаха едни свирки на ауспусите на тунинговани голфове, астри, ако си чувал - е така свири заминалата турбина)
                Благодаря, колега! Ще се заслушам много внимателно. А иначе се сещам за гоУфовете по 1000+ коня

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  100-110 извънградско.Градско около 60-70 на моменти.Карам нормално, не пенсионерската, не и спортно.И според мен разхода е много добър за този двигател.

                  Тази кола ли ще гледаш? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...676&f1=details
                  Колега, имаш ли информация за споменатата 166-ца? Извинявам се за спама, но гледам от доста време стои обявата, а по снимки ми се струва прилична и в интерес на истината се ослушвам за нещо такова?

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                    Колега, имаш ли информация за споменатата 166-ца? Извинявам се за спама, но гледам от доста време стои обявата, а по снимки ми се струва прилична и в интерес на истината се ослушвам за нещо такова?
                    На мен ми изглеждат някак си нереални снимките, стоят като рисувани. Може би има намеса с фотошопа
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                      Благодаря, колега! Ще се заслушам много внимателно. А иначе се сещам за гоУфовете по 1000+ коня
                      Ако е заминала,направо вие като "линейка".

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                        На мен ми изглеждат някак си нереални снимките, стоят като рисувани. Може би има намеса с фотошопа
                        Така е, но в другия сайт има по-нормални: http://www.cars.bg/u574599

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                          Колега, имаш ли информация за споменатата 166-ца? Извинявам се за спама, но гледам от доста време стои обявата, а по снимки ми се струва прилична и в интерес на истината се ослушвам за нещо такова?
                          Колата не съм я гледал, но на снимките изглежда добре.Има и екстри и салона е запазен.Огледай я.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #88
                            Те обявите в България за 166 стоят много време, понеже няма никакъв интерес към модела. По едно време бях се ядосал на моята, и реших да я продам. Пуснах я на нормална цена и за 6 месеца имах 3 обаждания 2-те за бартери 3-тото за лизинг и се отказах. Отиди виж колата на място, ако е в добро състояние съм сигурен, че продавача ще ти направи голяма отстъпка само и само да се отърве и повече в тази автокъща няма да видиш алфа Успех с търсенето.
                            Last edited by Dob4i; d.m.y г., 21:24.
                            Alfa Romeo 166 2.4jtd

                            Comment


                            • #89
                              Такааа, в сряда ходих да видя/тествам колата.
                              Първите ми впечатления от модела са отлични! Колата е много комфортна, вози меко, управлява се леко и "дърпа" здраво!!! Може би малка забележка е, че се "убива" донякъде усещането за контрол - сервото е за моя вкус малко прекалено силно.
                              Салонът беше доста запазен (единствен минус - не беше кожа), колата си има всички екстри.
                              Външно си имаше драскотини и белези от ползване, но всичко в рамките на нормалното за кола на 12 години.
                              Запали от раз, всички лампи на компа си изгаснаха както трябва.
                              Първоначално ми направи впечатление едно притракване като от повдигачи/клапани (в последствие в сервиза казаха, че всичко с мотора е наред). Може да е било от първоначално недостатъчно налягане на маслото.
                              Главният проблем дойде като я подкарах - до към 80-90 км/ч има тяга и после започна да накъсва - ту тегли, ту губи мощност... Все едно, че нещо не закача както трябва - евентуално свещи, кабели или пък в лошия случай - инжекцион (поне според мен). Съединителят беше напълно изправен, перфектно си влизаха всичките 6 предавки.
                              На теста стана ясно, че има някакъв проблем - кривата на мощността беше точно както и се усещаше колата, т.е. с колебания. Освен това се оказа, че единият амортисьор (отпред) е на 0%, т.е. напълно заминал... Другият беше на 50%... Също така един маншон от кормилната уредба беше скъсан и имаше замърсявания вътре.
                              Равносметката - продавачът каза, че при всяко положение ще оправи проблема с мотора (мощността) и ЕДИНИЯ амортисьор... За да оправи и другия, искаше да доплащам... С две думи не се разбрахме, защото досега не съм чувал някой (който не е пълен идиот) да отиде да купува каквото и да е и да го вземе на цена, ПО-ВИСОКА от тази в обявата!!! Аз поисках да оправи и двата амортисьора, защото за мен е пълна глупост да смениш само един... Айде, задните бяха здрави, за тях не говоря. Ама иначе е все едно да си купиш само една гума и само тя да е нова! Освен това стана ясно от теста, че двата предни калника и капакът са пребоядисвани/лакирани, т.е. е удряна, макар и вероятно не много тежко отпред.
                              За тези, които се интересуват, ще дам и данните от теста на мощността:
                              - Мощност по норма: 152,5 кВ или 207,4 к.с. по ДИН 70020;
                              - Мощност на ДВГ: 146,0 кВ или 198,5 к.с.;
                              - Мощност на гуми: 116,5 кВ или 158,4 к.с.;
                              - Буксирна мощност (загуби): 29,5 кВ или 40,1 к.с. (не съм сигурен как точно се казва на български, на немски е Schleppleistung. Ако някой знае, може да сподели!);
                              - Максимална мощност при 148 км/ч, съответно 5770 об./мин.;
                              - Максимален въртящ момент 297 Нм при 111 км/ч, съответно 4330 об./мин.;
                              - Максимална скорост: 176 км/ч;
                              - Максимални обороти: 6860 об./мин.;

                              Като цяло, обаче, се влюбих в модела!!!

                              Comment


                              • #90
                                По-лесно и правилно за двете страни е просто да се намали цената и да си купиш два нови амортисьора.Това че е пребоядисвана не е проблем ако не са изкривени носещи детайли.Щом те кефи лапай я!
                                5 Ланчии зад гърба си!
                                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                                Comment

                                Working...
                                X